>Artdeco Eyeshadow Base

>Uzuuuun zamandır makyaj malzemesi tanıtmadığımı farkettim 🙂 Ama stoğum o kadar fazla var ki (dört çekmeceli bir plastik sebzelik dolusu!) yeni bişi almıyorum artık, e eskileri de tanıtma hevesim yok 🙂

Böyle ara ara düşüyor işte 🙂

Daha önce bir faz bazı deneyimim olmamıştı ve başlamak için bir anda önüme düşen bu ArtDeco Far Bazını seçtim..

Başka markaların yapılarını bilemiyorum ama ben bunu oldukça beğendim..

Normalde farlarımı kullanırken fix+’la ıslatıyordum fırçamı renklerin canlılığı ve kalıcılık açısından.. Geçen gün bunu deneyeyim dedim..

Parmağımla az miktarlarda her iki göz kapağıma sürdüm.. Hafif parlak kremsi bir yapısı var.. Fırçama herhangi bir işlem uygulamadan farımı aldım ve gözkapağıma sürdüm.. İnanmayacaksınız ama farın rengi ve ışıltısı açısından fix+’tan daha etkili oldu!! Beklentim az olduğu için ben farı bolca sürmüştüm bi de fırçaya.. Azaltmak için sileyim dedim kuru pamukla çıkmadı!! Kalıcılığı da böylece tescilledik :))

Zaman içerisinde Artdeco far bazı ile yapılmış makyajlarımı paylaştıkça daha iyi anlatabilirim sanırım..

Ben Douglas’tan aldım, 20 TL’ye.. Boynerlerde de var bu marka, başka nerde var bilemiyorum :/

Fiyatına göre oldukça iyi diyebilirim..

Sevgiler..
:*

Published in: on 11 Ocak 2011 at 08:46  Yorum Yapın  

The URI to TrackBack this entry is: https://cicibebedenciciler.wordpress.com/2011/01/11/artdeco-eyeshadow-base/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Yorum bırakın