>Oriflame 2FX Mascara

>
Oriflame’in bu yeni çıkan rimeli katalogda öyle iddialıydı ki deneyeyim dedim.. Çok bi beklentim yoktu, günlük kullanırım işte diyerek aldım 🙂

Yorum ve açıklamalarımı fotoğraflarla yapıcam çünkü başka türlü anlatabileceğimi sanmıyorum 🙂

Rimel piyasaya çıkmadan önce Oriflame’de direktör olan bir bayan iç içe geçen falan deyince Allah Allah nasıl ola ki falan demiştim, fırçanın içinden başka bi fırça geçtiğini falan hayal etmiştim 😀 Mühendis beyni işte, o kadar komplike düşünmeye gerek yokmuş meğer 😀 Basit bi sistem : Tek bi fırça ve onu sıyıran bi aparat 🙂

Efedim şöyle ki..

Bu gümüş tarafı :


Rimel fırçaya bol bol geliyor.. Dolgunluk vaad ediyor ve iyi derecede dolduruyor da..

Siyah tarafı çevirdiginizde ise gümüş kapağa bağlı dar giriş, fırçadaki fazlalığı alarak temizliyor..


Şu kadar bir fazlalık çıkıyor fırçadan ve aynı fırça, siyah kapaklı kısımda aşağıdaki hali alıyor..


Bu şekli ile de uzunluk yaratmayı vaad ediyor.. Uzatıyor mu?.. Hmm.. Uzatıyor, rengini veriyor fakat neredeyse hiç dolgunluk katmadan..

İlk iki fotoğraf, gümüş başlık, yani dolgunlaştırıcı kısım ve doğal kirpiklerimin karşılaştırması..

Bu da doğal, gümüş ve siyah başlıkların karşılaştırması.. Doğal hali daha gür duruyo bu bi gerçek :D:D

Beğendim mi? Beğendim..

Bir rimelden bekleneni karşılıyor mu? Ne beklediğinize bağlı.. Ben şahsen hem dolgun hem uzun kirpikleri sevdiğim için benim beklentimi karşıladı diyemem.. Günlük kullanım için uygun olabilir..

Önerir miyim? Kalıcılığını test etmedim ama bi Hypnose bi Eyes To Kill kadar başarılı değil tabi ama öneririm..

Sevgiler..
:*

Published in: on 18 Ocak 2011 at 12:48  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://cicibebedenciciler.wordpress.com/2011/01/18/oriflame-2fx-mascara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 YorumYorum bırakın

  1. >GAYET BAŞARILI GİBİ CNM 😉

  2. >Güzel post olmuş,tşkkürler tatlım;)

  3. >princessim öyle gibi :)makyajguncem teşekkür ederim canım 🙂


Yorum bırakın